wtorek, 12 kwietnia 2011

Najsłodsze śniadanie - owsianka

Owsianka
Jako dziecko nie przepadałam za owsiankami. Ale jestem pewna, że gdyby przygotowano mi ją w takiej formie jak dziś, nie mogłabym odmówić! Uwielbiam robić sobie takie posiłki. Krojenie wszystkich owoców, mieszanie, dodawanie przypraw... I w końcu zjadanie tego, co zrobiłam.Zawsze wychodzi niezwykła i nie ma szans, żeby ją zepsuć. Kombinacji są setki, dlatego takie śniadanie nigdy mi się nie znudzi.

Podstawowy sposób przyrządzania:
Kilka łyżek owsianki zalac na noc wrzątkiem. Ja czasem zalewam je dopiero rano lub przez chwilę je gotuję.
Zalać mlekiem, jogurtem lub maślanką.
Dodać owoce.

A teraz moje pomysły:
z brzoskwinią, kakao i porzeczką:
 z serkiem wiejskim, pomarańczą, kiwi, kakao i dżemem bez cukru:
 z jogurtem i kisielem truskawkowym, jabłkiem, kiwi i siemieniem lnianym:
 z bananem, pomarańczą i daktylami:
 ze śliwką, borówkami, jabłkiem, Zdrowym Błonnikiem i cynamonem:
 z serkiem wiejskim, nektarynką, bananem, kakao i Fitellą Diet truskawkową:
 z nektarynką, siemieniem, porzeczką i figą:

1 komentarz:

  1. Super owsianki!
    Blog fajnie się zapowiada, będę czasem zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń